Wordt dienstverlening minder persoonlijk?

We zijn het inmiddels allemaal al gewend. Aanmeldzuilen ziekenhuis, bij de tandarts en het gemeentehuis lijken een grote afstand te scheppen tussen klant en medewerkers. Maar is dat niet te negatief gezien? Over het algemeen vinden mensen persoonlijk contact fijn, maar willen ze, tegelijkertijd, zo snel mogelijk geholpen worden. En dat gaat niet altijd samen. Door gebruik te maken van de technologie van een aanmeldzuil kan de klant of cliënt snel en zonder dralen naar de juiste afdeling of het juiste loket worden verwezen. Daarbij kan een aanmeldzuil er direct voor zorgen dat iemand "aanwezig" wordt gemeld. Dit voorkomt vertragingen en wachten op afspraken die niet komen opdagen.

Een aanmeldzuil is een goede aanvulling

Natuurlijk is persoonlijk contact nog steeds erg belangrijk. Een aanmeldzuil zorgt er alleen maar voor dat dit persoonlijke contact meer effectief is. Ook geeft een aanmeldzuil meer privacy voor degene die deze gebruikt. Zo kan een ander niet zomaar meekijken door de speciale privacy filters. Zeker in ziekenhuizen kan dit van groot belang zijn. Een cliënt hoeft niet meer aan te balie, ten overstaan van iedereen uit te leggen waarvoor hij komt. Alles staat in de aanmeldzuil!

En wat denk je van toepassing in de horeca?

Wanneer je luxe gaat dineren, dan wil je natuurlijk dat je bestelling wordt opgenomen aan je tafeltje. Maar wat nu als je onderweg bent en het tijd is voor de lunch? Dan is een bestelzuil horeca echt wel een goede oplossing. Je kunt bij deze bestelzuil, die je al in veel fastfood restaurants kunt vinden, gemakkelijk en snel je bestelling opgeven en betalen. Je kunt er zelfs je bestelling personaliseren (denk aan geen ijs in de frisdrank of extra saus bij de frites). Je rondt je bestelling af en ontvangt een bon met je bestelnummer. Zo hoef je niet meer in een lange rij te wachten tot je kunt bestellen. Je order wordt gemaakt zodra je je bestelling hebt afgerond.

Als ondernemer kan zo'n bestelzuil horeca dé perfecte oplossing zijn. Zo kun je er bijvoorbeeld één plaatsen op je terras. Zeker nu het niet gemakkelijk is om aan medewerkers te komen, is het wel zo fijn als je toch je klanten kunt helpen. Je klanten bestellen via de bestelzuil op je terras en de medewerker kan, zodra de bestelling is afgerond, de drankjes en hapjes naar buiten brengen. Je zorgt er op deze manier voor dat de klant snel en goed kan worden geholpen, ook als je (tijdelijk) minder personeel tot je beschikking hebt!

De techniek van tegenwoordig is inzetbaar op veel verschillende manieren. Doe er je voordeel mee!

Laatste berichten

Welke console past bij jou: playstation, xbox of nintendo switch?

De wereld van videogames is enorm divers, en een belangrijk aspect daarvan is de verscheidenheid aan consoles waarop je kunt spelen. Elke console biedt...

De blijvende relevantie van mainframes in een modern it-landschap

Een mainframe is een type computer dat ongeëvenaarde verwerkingscapaciteit en betrouwbaarheid biedt, waardoor het onmisbaar is voor grote organisaties die enorme hoeveelheden data moeten...

Vergeten wachtwoord op je oppo-telefoon? zo krijg je weer toegang

Het kan iedereen gebeuren: je probeert je Oppo-telefoon te ontgrendelen en ineens besef je dat je het wachtwoord bent vergeten. Die momenten van paniek...

Gerelateerde berichten